Sabtu, 6 Februari 2010

GANGGUAN HUJUNG MINGGU

Assalamualaikum..Salam 1Malaysia.

Adalah pada satu hari tu (6 Februari 2010) jam 8.15 pagi kan, ak rasa macam nak menyumpah aje...haha..tau tak knape? Erm, susah sket ar nak cakap...haha... yelah, waktu hujung mingguku sudah dicabul begitu sahaja. Macam-macam hal le plak..Senamrobik lah, itulah, inilah...haih, aku baru nak lepak-lepak ari Sabtu ade aje orang yg kaco. Bongok..haha...Anjuran JPP IPG Kampus Ipoh, okey gak ar tadi. Kuar ckit peluh aku..huhu..pas abeh senam tu, kami kena p ke PULAKO (Pusat Latihan Kokurikulum maktab utk agihan tugas gotong-royong. Aku pun terus mengagihkan tugasku ke H1-5..haha...ca alif but..PULUN!!!..Ada gambar cket untuk tatapan semua..Hayatilah...=)

Curik stoking aku..ha3..

Ni sumer lum mandi lagi..kah3..basahkan rambut je

Perajurit blok H

Banyak kuar baaang...ha3

Kak As dan rakan-rakannya tetap senyum dlm keterpaksaan hujung minggu

Prasenamrobik

Antara orang kuat yg menentang senamrobik

Hepinyer deme...

Ini je yg abg mampu buat..otherwise, lebur...ha3

K.U dan mantannya

Kak Di turut memberikan sokongan

Bukan aku yg buat..ha3

Pasca senamrobik..Faiz paling mencetuskan kontroversi..ha3

Semoga hubungan silaturrahmi kami berkekalan selama-lamanya. Sekian, terima kasih

Tiada ulasan:

.