Ahad, 9 Januari 2011

TIRU BAD PUNYER..HA3

Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...

Malam nih, walaupun aku tak berapa nk amek taw. Dan aku baru je taw tadi..Ha3...ialah..........


Tudia..Melambak penyanyi program realiti a.k.a mi rebus@segera...Ha3...Calon2 pilihanku:

Momok

Hitam

Muka Omong Kosong (Try translate gune Google)

Kumpulan tunang Mizz Nina

Jumpe Pakcik Hussein

Super Faizal
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Naik bernanah tinge aku duk bosan dgor radio mutor lagu ni je manjang..Hishhh!!!

Lagi satu, toksah arap r aku nak ngundi  mike ye...Ate kome org peghok skalipown dan kwan bau2 bacang Bobo, say no to Sh*hir..Suck !@#$%^&*((*&^

6 ulasan:

Secawan Horlick berkata...

kesian kat peminat shahir.. huhu

Hafizzuddin Rubaee berkata...

naseb rr...huhu...

Siti Azlin Iris berkata...

weh ko jgn boooooo shahir..
die peminat aku tuh
hahahaha

Hafizzuddin Rubaee berkata...

amboii...dia minat ko lin???ha3 trbalek kott..kui3~~

Secawan Horlick berkata...

shahir macam x da harapan ja malam ni..huhu

Hafizzuddin Rubaee berkata...

seperti dijangka...shahir is awardless

.