Rabu, 29 Disember 2010

HUTANG

Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...

Menurut Profesor Ni Na, mereka yang tidak menulis blog sejak sekian lama dikatakan memiliki rupa paras yang tampan dan macho..Ha3...Merepek tahap 69...Kali ni nak melangsaikan hutang Tokei Kerepek yang sekian lame tak ditunaikan..Ahakzz!!! Setelah ditag di telinga aduh!!!

TUGASAN: Menyiarkan seberapa ada gambar yg dicandid untuk tatapan juri berkelayakan dan kalo ade rezeki menang pertandingan.
HADIAH: Pakej penginapan 7D 8N di MiLF 69 Resort, UK bernilai £60,000.
Oleh itu, LENJAN!!!
Berikut dilampirkan sedikit sebyk gmbar yang mampu dicakar dalam HD untuk tatapan:

KATEGORI CANDID 

Ni mase naik feri Penang nak ke Butterworth. Telunjuk tu tgh menunjuk taik kuceng kt tepi motor..Ha3

Ni mase sem 1 degree..Kurengnye budak sempat candid aku..Ciss..

Yang ni mase jamuan akhir sem 1 degree..Tgh bg khutbah..Ha3..Cerempet ko Alin sempat lg heh..ha3

Ha3..Ni lah kekasih aku, Syahid..Kah3..Kat bazar Ramadan Taman Bercham Raya, UK.

Mase tgh melahap Pizza kat Giant Sunway City, Ipoh. Siput ko Shahril. Vogue x aku mkan piza pkai kemeja??Ha3

Ni kekasih versi Madagascar..Ha3..Sebelah tu Bobo, classmateku.

Penat lepas Program Bina Insan Guru (BIG)..Huu..[Belakang tu, classmate =)]
 
Gurau-gurau manja dgn kekasih, tuuuuuuut!!!ha3..Kat McD tepi highway exit Ipoh
KATEGORI SENYUM GEMBIRA

Ni mase kat Kelantan. Raye ke-5 kalo xclap

Memory Lane, Ipoh
KAGUM Unit Beruniform peringkat kampus.

Program Anak Angkat Bagan Datoh, Perak

Lesu jerk..Bukan senyum nih..ha3
Macho x???Ha3
 Perlu tag dua orang:

Sebarang masalah rajin2lah bertanya di SINI yerk..

SELAMAT BERJAYA!!! =)

6 ulasan:

Insan Kesepian berkata...

gambar last tu xde credit ker???
ahaks...

M. Fakhai MD berkata...

Kena juga aku ek.... jap... nnt aku post... nk godek gambor dulu..

iR berkata...

bob>>ha3..trlupe..

iR berkata...

fathul>>>silekan..

Shahril berkata...

haram

iR berkata...

jadah

.