Sabtu, 13 November 2010

*WINK*...*WINK*...*WINK*...


Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...
Choi!!!...Kena tag lagie!!!...ha3...nakai betoi cik cokelet cadbury nih...ha3...hmm...xpelah...dh alang2...hehe...sedang2 senggang dalam exam neh...eh, xam ble lagi??? Yop?? Isnin? Oooo...ilek3...lmbat lagi...ha3...tah hape2...udah le exam terok jawab...waaaaaaaaa pointerku!!!huhu...ishhh...ngarot2...masuk point...silalah membaca cik ucu dan pembaca2 lain yang dimuliakan. Soalan siyes killer..Ha3...Nah2:

1. Apa benda paling penting dalam hidup anda ???
Jantung. Tanpa jantung aku tak akan sampai ke maktab dan ke mana-mana sahaja. Ha3...jgn mare2...then, pancaindera. My fifth senses..Ada mata pandang, ada hidung dengar, ada telinga hidu...ada kulit gatal..cukup?? Okeh dah.

2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri ?
Tiub motosikalku. Ada cerite nih. Semalam (12/11/2010) masa game semifinal liga bola sepak IPGku, nk jdk cter aku tukar tiub dua kali dalam mase 2 jam. Yg mule2 tu lah ak gune duit aku snirik. Yg kedua tuh YB Syed sopnser..Ha3

3. Di mana korang nak melangsungkan perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang
Kat mane? Depan umah nenek aku sudah lerr..Cian orang tua tu penat xlarat nak nek turun hotel. Kang kene Gout plak..Ha3...Kampungku di FELDA Kemelah, Segamat Johor. Tema?? Putih bersih melambangkan kesucian cinta dan bla...bla...bla kami..ha3

4. Adakah korang bercinta sekarang ?
Soalan tongeng. BELOMMMM!!!!Ha3~

5. Berapa lamakah anda akan mencintai kekasih korang ?
Tiga tahun dua bulan satu hari. Sekian,

6. Novel/ Buku/ Majalah terakhir korang beli ?
Buku Muka!!! Ha3...Entahlah, tak berapa ingat. Hermm...yg paling aku ingat buku muka jelah..ha3

7. Antara mak dan ayah, mane korang lebih mesra ?
Ikut keadaan. Kalau bab2 kasih sayang, mmg mesra lekat belangkas kat mak lah...Kalau bab2 kewangan dan perakaunan, hehe my papa. Memg muke xmalu mintak..ha3...sukati aku r!!!heheh~ 

8. Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
For sure, Rasulullah s.a.w...Kalau bab2 keduniaan nih melambak. Adik-beradik Justin (Bieber,Timberlake,Henin-Hardenne), Sedare-mare David (Copperfield, Beckham, Villa, James(Ha3), Archuletta, Edgar Davids, etc.

9. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Of cuz laa...igt I x reti ke bab2 laundry nih...Kudrat 10 btg jari nilah yg membolehkan aku memakai sebyk2 bju yg ade di rumah neh..ha3.. (p/s:tp klau ade duit lebih ak derma r kt emsin basuh maktab..kah3)

10. Di manakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
UK!!! (bukan Ulu Kinta hutan neh) Sebab ade nih:

Makhluk Kering..Hye..
Aku memang teringin sgt nk g sane..Tapi, entahlah...bila nak dpatnye yg aku xtaw tu..huhu...sponser plizzz...ha3

11. Pilih satu peluk atau cium ?
Cium. Sebab peluk tak dapat rase kulit org yg aku cium tu...Kalo cium...Sume ceruk badan aku rasa...Kasar, lembut, berkudis, berambut...Ha3

12. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda ?
  • Beliau seorang perempuan
  • Junior pengajian Melayuku
  • Sudah berpunya..ha3 
13. Benda yang korang sayang sangat dalam hidup korang?
Mak, abah, ahli keluarga, dan rakan-rakan serta saudara seislamku (yg ni kne siyes ckit..ha3)

14. 4 lagu yang korang suka dan selalu dengar?
  • Che Mek Molek (M Daud Kilau)
  • Tak Pernah (V5)
  • Halimah Jongang (Eddie Hamid)
  • 1,2,3,4 (Plain White T's) 
Korang cubelah dengor lagu-lagu tu..Gerenti beznyerr...huhu 

15. 6 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini?
Hah, ni yg paling aku suke nih..Ha3...Silelah jalankan tanggungjawab anda yerr...xbuat?? Cekgu sebat kang kasi birat..ha3
Okess...That's all...Mintak maaf terkasar bahasa dalam penulisan ini. Ku hanya insan yang lemah. Daa...
 

17 ulasan:

Allin berkata...

amboi
lgu suaraku berharap xleh than
berharap pd "si dia" kah?
xpe,ade jdoh akn dipertemukn jua.
huhu
lau ak tokei krepek dh kaye wooo
haha

iR berkata...

ha3...xdelah...xde pape niat pon...juz ske2 utk hiburkan hati pembaca blogku..hehe.. ;D

Mutiara Megat berkata...

jawapan ni khas buat Si kACAK nNINa
Kalau jawapn no 1 benda yg penting ofcoz la
1) IC...dan kad bank..hohohoh
2)nASI lEMAK
3)jABATAN pendaftaran
4) bujang ...19 tahun...
5)iKUT kesetiaan
6)Remaja.....
7)Dua- dua hoho
8)Duniawi :Kawan- kawan lama
9)Of coz sbb sy ta reti gune mesin
(hohoho....jimat syiling sy)
10)Vietnam
(negara asia yg berjya kalah AS)
11)pELUK.. Cgku Math sy Fom 3
pelukan die buat sy rase kasih syang die. T_T
12) Nina..kelakar,bwibawa,Hnsome
13)Family...mak abah adikbdik
14)sUME lgu dari ARMADA bAND
15) okEY cIKGU nINA sy dah jalan tugas sy hohoho nice quetion
(NICE SONG...soaln yg santai)

iR berkata...

alaa mut...post lah dlam blog mut.. :(

M. Fakhai MD berkata...

piz, post kali ni mmg mantop...
ak jwb./..

Insan Kesepian berkata...

aku suka jawapan yg no 11..
69

iR berkata...

fathul>>>cntekk...ko terhindar drpd dosa besar..ha3

iR berkata...

bob>>>tu bukan peluk atau cium ngek...ha3

Mohd Wakiyuddin Rosnan berkata...

haha.. ni na men tag2 gk ek.. layan.. ekeke

~NOOR HASZWANI BT MOHD YUSOFF~ berkata...

saye suke post kali ini..gelak guling2....

iR berkata...

wak>>>hehe...dh kne angin gian aku...ha3

wanie>>>erk? smpai guling2???hehe

Shahril berkata...

aku nk komen smlm..tapi ngantok..
haram..jual gambar aku..hahahah..
dah lame x bwat tag2 ni..aku berminat nk bwat yang ni!!!
nnti aku bwat mlm nnti..
hahaha..cam bongek..konpiden je 3 tahun 2 bulan satu hari..ape ko ingat mengandong..hahaha...
aku suke lagu ni!!!

iR berkata...

ha3...jgn mare der...nk komersialkan ko gak...ha3...buat jgn xbuat...ak tggu...hehe...

Shahril berkata...

hahahah..ade plak mara2..
hahaha..gile ah..aku rase cam ade bende x gtaw aku la..hahaha..
ade ni..ehem2..

iR berkata...

ha3...bleh2...post je...meh ak kasik sensasi lagi..ha3

sEcaWaN hORlick berkata...

aku pon suka soalan no 11.. adoiyai.. haha..

iR berkata...

haip2!!!...hutang lama xlangsai lagi...xley post dlam komment box neh bad..ha3

.