Khamis, 4 November 2010

UUYYYAAAAAIII..


Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...


Takde keje dah si Encik Bobo nih... Hishh... Penuh inbox aku kene tag...Ha3...Takpelah...Dah alang2 nih, lame gak tak menaip panjang2 neh...Meh nak story ckit tentang empunya diri ini....

  1. Mak dan abah bagi nama MOHD HAFIZZUDDIN BIN MOHD RUBAI
  2. Orang tua panggil nma simple jerk - Apis ...Mase kat SMKA Segamat ada nama spesel. Keramat selama 7 tahun aku duk ctu. Tapi segan lh nk btaw..xpayah lh..ha3, masok je maktabku udah melekat mcm2 nama - Apis, Dato', YB..bla...bla...bla...
  3. Umri isna wa'isyruun..(org kampung aku sebot 'twenty two'..ha3)...agak optimum dan top form utk kawen..ha3
  4. Askar-askar di belakangku ada telu (3) sume wedok, so jumlahnya sume papat. (mesti korang xpham kan?)
  5. Oleh itu, aku anak pertamelah.
  6. Ambition??? Banyak tau..Macam2...k, mula dr skolah rendah heh...Saintis, Ahli Saintis, Cikgu, Doktor, Pensyarah, Engineer..pergghhhn gempak...masok SM...broker tanah, pemaju hartanah, penganalisis ekonomi, jurutera kewangan, MD (Managing Director)...Ha3...last2 memborek org tua aku jerk..Cekgu..keh3
  7. Satu perkara yang aku harus terima. Aku xpenah tahu pon ade maktab perguruan ipoh tempat aku belajar nih wujud..ha3...terok kan???
  8. Ramai orang cakap, aku nih nampak garang, muka tegang, bengis, menakutkan, tak mesra..bla...bla...bla...tapi, percayalah, aku seorang yang senang didekati dan mudah rapat bila sudah kenal. Tak percaye??? Cubelah snirik...Meh dtg kat abg..ha3
  9. Cinta??? Ehem2...Killer Poison..Kah3...Cinta ye...hmm...cmne ek...hurmmm...haa, tgk post kt bwh neh lah..ha3 ;p
  10. Dalam cinta saya sebenarnya seorang yang menghargai dan setia JIKA - Si 'dia' betul2 ikhlas nok saem dgn saya. Bila saya dh mula suka, saya akan beransur-ansur percaya, sayang dan ..... ehem2...ha3
  11. Hobi??? Pun beraneka..depends ikut keadaan dan tempat. Kat rumah suke mengulor perabih duit dgn kwn2 lama. Bla kat kampus, hehe...of cuz r sukan neh:
    Bola Tampar
    Tenis
  12. Tapi volleyball memg feveret aku hah...huhu...dh mcm awek aku lh...ha3...Kalo tak main yg tu, tenis jelah pilihan teman.Kalo masih tak men gak, aku jadik manager..ha3...Team nih:
    Gersik...Aum!!!
  13. Makanan kegemaranku ialah Ayam Masak Merah. My mom's handmade. Kalau tak penah tengok ni hah dia:
    Ayam Masak Merah
    Dan makanan yang paling tidak disukai ialah
    Nih bukan beef, tapi PORK.
  14. Tdo??? Feveret..hehe...di mana2 sahaja pasti bole terlentokk tapi paling utama katil kesayangan di rumah kat Segamat dan istanaku di U.K (Ulu Kinta)!!!ha3
  15. Aku neh kan jenis orang yang suka bergaul dan berkawan dengan orang lain. Tak kiralah apa rupa, latar belakang, ideologi politik, taraf sosial, etc. Silalah berkawan dengan saya. Saya tak kesa. Tapi, bila dah mula tau pekung dan tokak, bersiap-sedialah ucapkan selamat tinggal..ha3..Satu je kalau nak berkawan dgn aku. No betray. Sekian. Ha3...
  16. Gadjet? Erm, suke bende2 mcm nih:
    Currently using this gadjet. BEST!!!
    Ade jugak r angan2 nak pakai neh..tp...$$$$ tadak!! ha3
  17. Dream carku bese2 je. National product. Guna wat lanyak masok kebon..nih:
    Perdana V6. Test r drive. Thumbs up!
  18. Calon isteri??? Ha3...Giler pnyer soalan...I'm single kay, but I'm not gay..ha3
  19. Eskrim? Byk2 eskrim yang pernah kujumpa, ni hah pilihan hatiku:
    McFlurry Oreo!!! Marvelous!!!
  20. Calon isteri pilihanku... Jeng3...ini dia:
    Amacam? Ok x???ha3
  21. Aku berketurunan Jawa. Maka, aku adalah orang Jawa dan selama-lamanya aku orang Jawa...Ngomong Jowo!!!
  22. Satu lg keje aku. Suke mengexplore dlm internet..Ha3...Tp buknlah blue2 dan porno2 tu...Juz suka2 explore system running, hardware, software dan malware serta autoware, forum...mnde nih..ha3
  23. Jadi, sesiapa yang rasa laptop atau desktop atau netbuknya nak diformat, silalah hubungi saya...(Bisnes)..ha3
  24. Feveret quote "Seize the day. Make your life extraordinary"
  25. Last skali, sekian terima kasih. Ha3
Okeh, setel 25 perihal tentang diriku. Harap dapat membacanya dengan penuh ilmiah dan sopan. Huh, erm...Haa...Pasni nk tag org la plak...empunya blog di bawah, sila jalankan tugasan anda:


orait. jom studie. daa 

3 ulasan:

☆゚ Cik Olive ☆ berkata...

wewwwwittt ! leh kenal??

iR berkata...

ek eleh...kn dh knai??? ;p

☆゚ Cik Olive ☆ berkata...

hahaha ^_______^

.