Sabtu, 6 November 2010

OH...TIDAK!!!


Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...

Pagi...basah,
Tengah hari...basah,
Petang...basah,
Malam...basah,
Esok...basah,
Lusa...basah,
Tulat...basah,
Tubin...basah,
(xtaw dah..ha3)...basah...
Kedah dan Perlis dah kena penangannya. Ago, Johor dan Pahang dah kena tahun 2006 dulu. Teman pun terkena skali. Hehe...Sedang Perlis semakin pulih namun Kedah semakin nazak (MB xtahu ke mana), tanda-tanda selamat datang ke Perak makin dirasa nih. Lebat semacam tak berenti-renti. Sejuk kacing sampai ke tulang itam ini.

Glosari skit: HUJAN (Bahasa Melayu)
English = rain
Albania = shi
French  = la pluie
Deutsch = regen
Italia 
Ni pon nama Rain jugak. "Hai, nama saya Rain."
Semoga perkara2 yang baik-baik sahaja Allah turunkan di bumi darul Ridzuan nih. Tapi kalau benda dah nak jadi, nak buat camne kan. Ambil tangan kanan letak di atas dada. Katakan "Aal izz well"..Ha3...Daa...

5 ulasan:

☆゚ Cik Olive ☆ berkata...

tbe2 masuk artis rain..^_______^

M. Fakhai MD berkata...

melampau....
sampai masuk org korea...
hahahaha

iR berkata...

ucu>>>nama same tu..hehe

fathul>>>dh tu,xkn nk msok gmbo ko? wat nyemak page ak je..ha3

misSbLurRy berkata...

mandarin = yu

iR berkata...

misSbLurRy>>>sie sie.. =)

.