Rabu, 8 September 2010

SAATNYA SUDAH TIBA...

Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...
Tapi bukan nek tren ye...Pakcik nek bas...BATU ANAM??? Ha3...

MENGUMUMKAN KEBERANGKATAN PULANG PUTERA MAHKOTA ISTANA TANJUNG KE LAMAN KEPUTERAAN BAGINDA DI SEGAMAT...Ha3

Merepek tuh...Haa..pengunjung yang dirahmati Allah sekalian, di sebalik Ramadan yang semakin melabuhkan tirainya hari ini atau esok..(pakcik arap arinilah..ha3)...InsyaAllah saya akan bertolak pulang ke kampung halaman tercinta, Segamat. Camat tinggai Ipohku sayam.... Pakcik akan bercuti, beraya, bermesra dengan keluarga setelah sekian lama tak pulang...huhu.. Sound's sad...Utk edisi raya kali ni, tukaq angin lerr plak...erm...naik ni plak haa:

Kredit kpd PhotoCrew
Tiket takleh r tnjuk...ti kne cetak rompak plak...ha3...hish, tapi sape nak anto aku pegi Medan Gopeng ek??? Tuut...tuut...tuut...tuut...ello???Apek ah?? Haiya..moleh hantaq saya pi melan gopeng ka?Ha, moleh2...Balas apek selambe...Okeh...pkul 2.50 lo...Pesan aku...Latang lumah saya ya apek??Olait blo...(Ha3...mmpos...pelat gler...)...nnti pkol 2.50 inilah apek yg dtg rumh pakcikk:
Adie (Bukan nama sebenar)
Destinasi seterusnya:
Tata Ipohku sayamm...jumpa lagi mggu dpan...ecececehh...

Tiada ulasan:

.