Isnin, 23 Ogos 2010

REUNION???

Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...

Pada 21 Ogos lalu, saya berkesempatan ke ibu negara, Kuala Lumpur. Tiada niat yang terpesong pown. Ni ha, si Safwan ajak bukak posa kat Kg Baru. Tempat yg haku xpenah pegi. Setakat dengor kat tv adelah..hak3... Elok2 je sampey Kg. Baru 1 minit sblum msuk wktu buka posa. Dan-dan jumpe diorg skli. Rentetan ada di bawah ini:-

Ringan-ringan dulu

Kedai yg banyak cter seram. Tanyelah org dlm gmbar tuh..ha3

Dama, Wanje, dan...???

Best student STPM 2007 dulu nih. Aku tumpg bangga.

Eh2...ade jugak? Ha3

Safwan, Wak

Sori r MASAM. Dpt snap dr blkg je..Ampuunnn tuanku..

Sayangnye, sume lauk kat situ masin nak mamp*s..xhabes

Cian Aleh, taik cicak jatuh. Wanje kiut. Wak separuh muka je (sori).
Dama gabra. Safwan cumiilll..MASAM gelojoh..kah3

Fatal photosnap. Kredit kpd kameramen. Capture celah2 keta gerak kot ni..kah3

Oppsss...

Bukan nk fokus kt org. Tapi tgk dua bgunan berlampu tuh.. Fuh..

Sesungguhnya aku sangat gembira dan bahagia tatkala bersama dengan kalian semua pada hari etrsebut. Segala kerinduanku terhadap kome terubat dengan gelak hilai tawa jenaka anda semua. Aku sgt syg korang semua (Termasuklah ko Shahril...Ha3). Semoga hubungan kita kekal selama-lamanya...


2 ulasan:

Shahril berkata...

weeee~

iR berkata...

pehal riang plak nih? ha3

.