Selasa, 8 Jun 2010

BENGONG!!!

Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...

Rabu 2 Jun 2010. Jam 9.30 mlm
Kuli: Ok encik. Kami akan hantar dalam tempoh 3 hari. Kalau xsampey jugk encik call nmbor yg sy bagi ni.
iR: Ok.

Sabtu 5 Jun 2010. 3.30 ptg
Tuut...tuut...tuut...tuut...
Kuli: Helo Tesco Ipoh.
iR: Helo ya Tesco. Saya ada beli wardrobe tiga pintu atas nama Mohd Hafizzuddin. Macam mana statusnya skrg Cik?
Kuli: Err...maaf encik...kami xdapat hntar lagi buat masa skrg. (Pale hotak ko). Sebab takde driver (ko igt ni kmputr ke???) nak hntr brg..
iR: Ooo...(dalam hati dh sumph seranah)...Dah tu, bile nak anto nye nih?? Jenuh dah sy tggu..
Kuli: Erm, encik tggu esok lusa ke...Nanti pihak kami hntar..ok,
iR: (Kepale hotak ko). Segerakan ye Cik.

Selasa 8 Jun 2010. 11.00 pg
Tuut...tuut...tuut...tuut...
Kuli: Helo Tesco Ipoh.
iR: Helo ya Tesco. Saya ada beli wardrobe tiga pintu atas nama Mohd Hafizzuddin. Macam mana statusnya skrg Cik?
Kuli: Err...maaf encik...kami TAK DPT HNTAR LAGI buat masa skrg.
iR: (Babi r ko)..Ooo...ok, saya tak kira. Sy nak awak hntar esok jugk. Dh dkat smggu sy beli tp habuk pon tarak. Apa punya syrikat mcm ni hah.
Kuli: Ok. I'm try my best...

Dipendekkan dialog dan cter, bodoh mcm haram lah korang. Aku beli elok2 dh siap byor pnuh lgikk...kalo xikhlas nak hntor, ckp jelah...toksah lah nak susahkan org plak. Aku ni pelanggan. Ko kene serve plggan kasi puas dgn perkhidmtan ko. Bodoh btol r korang kalo xdpat nk urus even dh exceed smggu..Aku ada byk keje lg la weyh...toksah lah nak tnjuk bangang pak xmoh hntor...sibuk nk brdalih sana dalih sini...dh mcm Yahudi laknatullah plak..ko jgn nk pkir tembolok ko je...jgn smpai ak repot kat mane2 korg gak yg susah nti...tak susah pn kalo aku nk repot...Naim, best xprogram anak angkat? Ha3...

3 ulasan:

˙·٠•●♥ ǷȈmɪ ♥●•٠·˙ berkata...

keciannya..huhu :(

iR berkata...

terharu...ade gak yg kcian..T_T

sofia mazlan berkata...

hahahahaha. kelakaa gileee

.