Selasa, 23 Mac 2010

SEPETANG BERSAMA...

Assalamualaikum...Salam 1Malaysia...

Bersua kembali dalam rancangan...........keh3...dh mcam Chef Wan pulak dah...Okesss...Tiada apa yang hendak dikecohkan...Minggu ini minggu pertama selepas cuti pertengahan semester IPG Kampus Ipoh, Perak. Tambahan pula, minggu ini juga ditakrifkan sebagai minggu tekanan atau *****...(erk, betul ke???)haha...Penuh dengan aral dan halangan demi menyiapkan tugasan kerja kursus dan kerja projek. Saya baru sahaja selesai menghantar model anatomi sistem jantung pagi tadi. Siap je antar tu...terus kuar ke Ipoh dengan seorang junior (heheh)...Sampai tengah hari balik maktab...Tido kejap...Pastu dah tak boleh tdo plak dah...ngok tol...rumet kesayangan pn kata beliau xleh tido jugak...Lantas beliau berkata sesuatu yg sgt2 merangsang dan mengghairahkan saya..haha:

"Piz...Aku peliklah nape aku xley tido petang ni."

"Awat xleh tido plak ceq...ko teringat kt sape plak dah ni," tanya iR.

"Bukan itu lerr maksud aku. Eh, jom p Giant. Nak tak Piz??"tanya Shahril.

"Hmm...bole gak tu...Aku pun da lame x pegi Giant tu...keh3..." jawabku manja (hahaha)

Habis shopping...Isk, rase lapo pulak perut ni...Terasa tembolok ini seperti ingin dipenuhkan dengan sesuatu...Lantas kami ke sini:

Haha...Order punye order punye order, sampeylah menu ygb kami pesan...lalu kami memulakan santapan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...NGAP!!!

Sup Cendawan...Pembuka selera

Koya sibuk...Macam lah dia businessman..ha3

Mocha dah sampai...Pizza lum lagi sampai

Cerempet punye budak...Sempat snap aku tengah melahap..kah3...

Duk kira ayor ujan kat luar

Cenderahati untuk pembaca..ha3

Hah, sedap...memang sedap...sedap masa kat dalam mulut jelah...bila dah sampai hujung tangan memang seksa...Huhu...Kontang wallet iR..heheh...semoga perhubungan kami semakin rapat dan berkekalan sehingga sampai syurga oleh Faizal Tahir..kah3...Sekian, terima kasih...=)

2 ulasan:

akheer_oren berkata...

xsedapp

iR berkata...

memang la xsedap...pinggan da kosong...hahaha

.